Friday, September 23, 2011

Loss for words.

Seminggu hiatus. Well actually lebih dari seminggu yang blog ni betul-betul aku spend masa untuk menulis. Ceh menulis. Gaya macam la penulis sensasi ke apa je. At the moment I am just fresh from finishing my assignment, so kepala agak weng sebab tak tidur sepanjang malam. Biasa, memang biasa dah buat macam ni. I work well under pressure, tapi aku rasa aku kena kurangkan sikap procrastination ni lagi-lagi bila nak membina kerjaya. Ceh sekali lagi ayat macam nak kena baling pen tuju dahi -.-"

Isn't it funny when the person(s) who always chastised you for being judgemental, or proclaim that he never judge people, is in fact the one who is the most judgemental of them all? I find it really funny (in a sarcastic way) when this sort of thing happen. Rasa macam nak jump up and down and shout "In your face dude!! In your face!" sambil jari tunjuk-tunjuk. Haha ape kekdahnye ni aku pun taktau la perangai ni aleen haih -______-

Anyway, minggu depan mid semester break. Tapi aku tak rasa aku akan dapat break pun sebab akan sibuk gila buat assignment dan prepare untuk presentation. Takpe lah, lagi sebulan aku boleh nak rehat panjang-panjang. Yang 30 days challenge ni entah bila nak setel -.-"

Ok byes~

2 comments:

CXXVII said...

Just to brag, I am the 1500th visitor, so u ni ada peluang la nk jd penulis sensasi :)

Zinedine Zaiddin said...

Gud luck utk esaimen dgn presentation.

part judgemental bla bla bla tu......terasa la sket. sikittt je. x banyak. hehehe