Thursday, September 8, 2011

Spontaneous Thursday - Rindu. Mati.

Hari ini mood aku agak melankolik. Rasa serabut je kepala otak. Semua lepas habiskan buku The Last Song tulisan Nicholas Sparks. Sedih sampai bergenang air mata aku. Macam tu baru lah cerita bukan tipikal bukan chiclit. Although memang ada selitkan cerita cinta, tapi cerita dia berkisar tentang hubungan anak perempuan dengan ayahnya.

Sejak akhir-akhir ini aku senang annoyed. Mungkin aku hanya bersikap defensif, mungkin juga aku betul-betul annoyed. Senang cerita bila annoyed, diamkan diri je lah. Disappear.

***********************************************

Rindu. Sangat sangat.
p/s tembam jugak pipi aku dulu-dulu.

3 comments:

Zinedine Zaiddin said...

Mohon bersabar.

Rasanya spek tu macam masih sama je..xbertukar ke?

aufa's craps and scrapes said...

awwwwwww... (sreeettttt):')

The Writer said...

alah... jgnlah cmtue... stress kot... huuu